Bohužel/Unfortunately/Leider/Malheureusement

11. july 2010 at 21:06 |  Fashion News/Módní novinky
Čeští marketingoví manažeři mají určitý přehled o luxusních věcech, ale méně o luxusních službách. Pokud si už totiž nějaký luxus dopřávají, je to častěji proto, aby s ním byli vidět, než čistě pro osobní potěšení. A často považují za luxusní ty značky, které se ve světě řadí jen mezi střední třídu.

Czech marketing managers have some insight into the luxurious things, but less on luxury services. If you no longer have the luxury of some indulge, it's more so that with him were seen than purely for personal enjoyment. And often those considered luxury brand, which ranks the world's only among the middle class.

Tschechische Marketing-Manager haben einen Einblick in das luxuriöse Dinge, aber weniger auf Luxus-Dienstleistungen. Wenn Sie nicht mehr den Luxus gönnen einige, es ist eher so, dass bei ihm waren, als die rein für den persönlichen Genuss gesehen. Und oft diejenigen, die als Luxus-Marke, die weltweit nur in der Mittelschicht Reihen.

Responsables marketing tchèque ont une idée de ce luxe, mais moins sur les services de luxe. Si vous n'avez plus le luxe de se livrer certains, il est d'autant plus que avec lui on voyait que purement pour son plaisir personnel. Et souvent, ceux qui sont considérés marque de luxe, qui se classe dans le monde seulement parmi la classe moyenne.
 

Be the first one to judge this article.

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.
 

Actual articles

Advertisement